mandag den 30. november 2015

En blog om søvnproblemer og behandling under opsejling?



Jeg har som skrevet i et tidligere indlæg igennem alt for mange år døjet med søvnproblemer, og jeg har specielt gennem de sidste 2½ år forsøgt mig med mere eller mindre ALLE eksisterende former for behandling, for at få mit sovehjerte og min livskvalitet tilbage, for det er mildt sagt et helvede ikke at kunne sove!

Jeg har desværre meget af tiden haft rigtig svært ved at finde mulige behandlingsformer og ligesindede mennesker at tale med, hvilket mange gange har fået mig til at miste håbet om at finde ud på den anden side. Dette ville jeg måske have undgået, hvis jeg ét sted kunne finde et samlet overblik over mulige og aktuelle behandlingsformer mod søvnløshed i Danmark og samtidig måske havde adgang til et forum, hvor jeg kunne dele mine problemer med andre og omvendt lære af deres erfaringer og problemstillinger. 

Derfor går jeg i øjeblikket og sysler med tanken om at oprette en blog/hjemmeside, hvor folk med søvnproblemer kan finde svar på deres spørgsmål og komme i kontakt med andre i samme situation. Jeg har for nylig fundet denne amerikanske blog som jeg er blevet meget inspireret af:

http://thesavvyinsomniac.com/blog/

Dog har jeg (endnu) ingen intentioner om at skrive bøger om emnet, eller om at sælge andre produkter for at tjene penge på det!

Jeg vender frygteligt tilbage, når jeg har fået taget mig sammen til at gøre mere ved sagen...

Ingen kommentarer :

Send en kommentar