lørdag den 12. juli 2014

Lea med mere...




Så er jeg kommet så langt med bloggen, at der faktisk er (et par) folk, der læser den ind i mellem, og har lige modtaget den første, dejligt positive, respons på een af mine opskrifter - det varmer :) Man kan nu også søge på google og finde både bloggen og en hel del af mine indlæg! Er liiidt stolt af mine nyerhvervede kundskaber!

Nå, men meningen med dette indlæg var, at jeg ville præsentere min datter, Lea, for jer (til jer, der ikke kender hende), så I får lidt mere indblik i min verden - og så er hun jo grunden til, at jeg nu kan dele så mange lækre opskrifter med jer!


Hun er bare essensen 11 1/2 mdrs lækkerhed :) En nem og glad pige, dog med en smule temperament, men dog nok mindre end de fleste! Jeg havde ikke let ved at finde ud af at blive mor (for at sige det mildt, og det er desværre en lang historie, som ikke skal udpensles her), men må indrømme, at Lea nu har erobret mit hjerte og har hjulpet mig til at finde mig selv i dette totalt nye liv! 

Lige nu sover hun sin eftermiddagslur ovenpå at have nydt varmen og solskinnet sammen med sin far og mor, så det giver mig lige en times tid til blog-syslerier...




Ingen kommentarer :

Send en kommentar